سازمان قهرمانان ملی ورزش به میرشاد ماجدی به خاطر انتخاب به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال تبریک گفته است

ریاست سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به سرپرست جدید فدراسیون فوتبال تبریک گفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، سعید حق وردی طی پیامی انتخاب سرپرست جدید فدراسیون فوتبال را تبریک گفت.

پس از انتخاب میرشاد ماجدی از سوی هیات رییسه فدراسیون در آخرین جلسه فوق العاده به سمت سرپرست جدید فدراسیون فوتبال، سعید حق وردی ریاست سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، حسن انتخاب ایشان را که از قهرمانان ملی و مفاخر فوتبال کشور در حوزه  مدیریتی، بین الملل و فنی هستند را به جامعه دلسوخته و فهیم فوتبال و خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفت.

در ادامه پیام ریاست سازمان قهرمانان آمده است، امید آن داریم حضرتعالی با بهره گیری از تمام پتانسیل فوتبال کشور و با همدلی قانون محور با هیات رییسه و کارشناسان مربوطه واز سویی تکریم قهرمانان ملی و پیسکسوتان، مربیان و داوران مظلوم این رشته تا برگزاری مجدد مجمع مهم آینده برگ زرینی برافتخارات مدیریتی و ورزشی خویش همچون همیشه بیفزایید.

درپایان این پیام، ریاست سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران از ماجدی درخواست کرد خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال دوباره ایجاد شود تا بتواند به این عزیزان در حد امکان سرویس دهی کند و از سویی خواهشمندیم از  ابلاغ های نامتناسبی که در دوران مدیریت قبلی بطور سلیقه ای زده شده جلوگیری فرمایید تا دیگر شاهد حضور عزیزانی که در قواره آن پست نیستند نباشیم، کل ملت ایران میدانند وقتی ما در فوتبال صدها اسطوره تحصیلکرده وقهرمان ملی پرتجربه داریم چرا باید خانه نشین شوند وعزیزانی با سفارش ویژه پست حساس ملی بگیرند؟ این تیم های ملی متعلق به هشتاد میلیون ایرانی  سرافراز است نه ملک شخصی مدیران رفیق باز اسبق رفوزه در مدیریت.

جناب ماجدی عزیز، شما فرزند فوتبال هستید پس حافظ اعتبار شرف فوتبال و نگران قلب پر احساس یک ملت باشید.